ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 3/8/2020 Ένα άρθρο από τον ΑΚΑΣ.

ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 3/8/2020

Ένα άρθρο από τον ΑΚΑΣ.

 

3/8 – ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ – ΑΙΩΝΙΑ & ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΑΛΧΗΜΕΙΑ

 

Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ στο ΑΕΡΙΚΟ ζώδιο της ΥΔΡΟΧΟΟΥ, ένα ζώδιο του ΑΕΡΑ αλλά κρατά το δοχείο του ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΝΕΡΟΥ, και το μυστικό μήνυμα είναι,

 

ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΠΟΥ ΔΙΑΧΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΨΟΥΝ.!!

 

ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ στον ΥΔΡΟΧΟΟ και η ΑΛΧΗΜΕΙΑ στη ζωή μας εφοσον το επιτρέψουμε τότε μπαίνει με την ροή του νερού, του συναισθήματος και της διαίσθησης.

Το ζώδιο ΑΥΤΟ ενεργοποιεί την ΑΛΧΗΜΕΙΑ.

Κάτω από το ΦΩΣ της ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ η ΑΛΧΗΜΙΚΗ σύνθεση ενεργοποιείται.!

Ποια είναι τα συστατικά?Εύλογα θα ρωτήσει κάποιος.

Η Φύση ο κόσμος το σύμπαν η προσευχή! Ναι η προσευχή!

 

[Θεε μου, Βάλε τον ΑΕΡΑ να φυσήξει ΑΕΡΑΚΙ να ξεπλύνει τις πληγές της ψυχής!

Θεε μου, βάλε το νέρο μέσα μου το κάθαριο να με ξεδιψάσει!

Θεε μου, βάλε τώρα το φως να φωτίσει τα πάντα μέσα μου!

Και τώρα που όλα ενεργοποιούνται, ΘΕΕ μου μπορώ να ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΩ να ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΩ, να σκεφτώ.

ΔΙΑΝΟΗΣΗ το κύριο χαρακτηριστικό του ζωδίου της ΥΔΡΟΧΟΟΥ. Και μέσα από την ΔΙΑΝΟΗΣΗ μπορώ εστω και λίγο να σε συλλάβω Θεέ μου, στην ΔΙΚΗ μου γήινη διάσταση. ]

Αυτή η ΣΕΛΗΝΗ σε βάζει «μέσα σου» στο είναι σου.

Σε βάζει να βρεις την δική σου ΔΙΑΝΟΗΣΗ, είναι μια ΑΛΧΗΜΙΚΗ συγκυρία. Και όταν βρεις το μέσα σου, το είναι σου, τότε γίνε ένα με τον ΘΕΟ γίνε ένα με το συλλογικό ασυνείδητο, διάλεξε να βρεις τον δρόμο σου ίσως σε κάτι καινούργιο.

ΞΕΡΕΙΣ κάτι!!, οι αλχημικες διεργασίες, σε αλλάζουν, σκέψου πάνω σε αυτό, ΝΕΡΟ, ΑΕΡΑΣ, ΦΩΣ, ΔΙΑΝΟΗΣΗ.

Ξέρεις τι δημιουργούν? ΑΝΑΝΕΩΣΗ, νεα φρέσκια ματιά.

«ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ»! απελευθερώνεται!!

ΥΔΡΟΧΟΟΣ το 11 ζώδιο, που κυβερνάται από τον ΚΡΟΝΟ παλιά στα ΑΡΧΑΙΑ χρόνια, και τώρα από τον επαναστατικό ΟΥΡΑΝΟ και σου μιλάνε για δομή και ελευθερία.

Ετοιμάσου να μπεις σε δονήσεις αλχημικές.

11, ολοκλήρωση κύκλων, κάτι ολοκληρώνεται σχεδόν αλχημικά

Για να πας μπροστά, μόνο μπροστά.

11 η ομορφιά της ΑΛΧΗΜΙΚΗΣ μαγείας, (της μαγείας της αγάπης και του φωτός)

11! το 11 ζώδιο της ΥΔΡΟΧΟΟΥ και Η ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ στην 11η μοίρα, τι σύμπτωση! τι συγχρονισμός!

Στον δεύτερο δεκανό του ΥΔΡΟΧΟΟΥ με αριθμολογικό αριθμό 6 (6 σπαθί στα ταρώ)

 

ΔΕΣ τον ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΑΛΧΗΜΙΚΟ Κώδικα 11*6*11

11,Εσωτερική Επανάσταση*6,ΑΓΑΠΗ*11,ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ Ανάσταση.

Τώρα είναι η στιγμή, να σκεφτείς με ΚΑΘΑΡΟ μυαλό, να ενεργήσεις με αυτοσυγκέντρωση, να συμπεριφερθείς με τιμή και ακεραιότητα,.

Όμως ΥΠΆΡΧΕΙ και μια ΤΡΙΑΔΙΚΗ πνευματική ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΚΗ υπόσταση, 11-11-11

11 Ζώδιο

11 Μοίρα

11 =3/8 ημέρα Γέννησης της ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ.

11+11+11=33, ενας ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ αριθμός που μιλά για την ΑΦΥΠΝΙΣΗ την ΑΓΑΠΗ την ΒΟΗΘΕΙΑ την ΘΕΡΑΠΕΙΑ!

(Για περισσότερες αριθμολογικές αναφορές πήγαινε στο ΣΑΙΤ μου,

https://www.tarotcosmos.eu/arithmoi-dromon-zois/)

 

 

ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ

Βρίσκω «όμοιες συνδέσεις» με ανθρώπους  και ομάδες.

Βρίσκω λύσεις η βοηθάω ώστε να βρεθούν λύσεις για να απαλύνω τον πόνο.

Σαν παιδί…σκέφτομαι σαν παιδί, φέρνω στην επιφάνεια, την παιδική δημιουργικότητα και βρίσκω λύσεις μέσα από ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ τρόπους.

Επιστρατεύω την αφοπλιστική και ξεκάθαρη ΑΛΧΗΜΙΚΗ δύναμη με το να λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ μου.

Απελευθέρωση από Φόβους

Απελευθέρωση από Ανησυχίες, ζήλια, θυμό.

 

 

ΧΑΜΗΛΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ

Χαμηλή αυτό εκτίμηση

Εκκεντρική επιθετική συμπεριφορά η passive-aggressive

Νομίζουμε ότι έχουμε πάντα δίκιο

Ψευτο επαναστάτες, δίχως νόημα

Κυνισμός και πεζότητα, κανένα ενδιαφέρον

 

ΥΓΕΙΑ

Προσοχή σε

Αστραγάλους

Γόνατα

Αχίλλειο πτέρνα

Θυροειδή

Ορμόνες

Μύες χεριών


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥ.